07 червня 2017 року за участю представника ОНАЗ ім. О.С. Попова, розпочала свою роботу міжвідомча робоча група з питань розвитку електронного урядування та реалізації спільного проекту «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» в Одеській області, створена за розпорядженням від 05.05.2017 № 371/А-2017 голови Одеської ОДА.
|
|
Академію представляв керівник НВЦ ПКП та ВП ГАПАНОВИЧ Я.В., к.н.держ.упр. Робочою групою розглядались наступні питання:
- затвердження організаційних та плануючих документів групи на 2017 рік;
- можливості організацій та установ щодо участі у спільному проекті EGAP;
- джерела фінансування проекту.
На засіданні обговорювались питання щодо участі ОНАЗ ім. О.С. Попова у процесі підвищення кваліфікації державних службовців, розробці технічних пропозицій щодо автоматизації роботи центрів надання адміністративних послуг та надання електронних адміністративних послуг, розробці Технічного завдання і Проекту регіональної інформаційної платформи, а також створення реєстрів територіальних громад.